Filmy reklamowe Kraków są tym, czego szukasz?. Dobrze trafiłeś, bo właśnie tym się zajmujemy od 2008 roku. Wykonujemy filmy reklamowe w Krakowie, które tworzą audiowizualną kompozycję opartą na scenariuszu i określonym celu, jaki chce uzyskać dana marka. W Allemedia posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w tym zakresie, obejmując produkcję od wyznaczenia celu poprzez realizację, aż po doradztwie w wykorzystaniu filmu w social mediach, co jest kluczowe w wideo marketingu. W dalszej części wpisu podamy ceny na przykładowych realizacjach, ale zacznijmy od początku.
Spis treści:
Film reklamowy i film promocyjny to dwa różne rodzaje filmów, chociaż oba mają na celu promowanie produktu, usługi, firmy lub idei. Oto kilka głównych różnic między nimi:
Warto zauważyć, że te różnice nie są ściśle określone, a wiele filmów może mieć cechy obu rodzajów, w zależności od konkretnego kontekstu i celów promocyjnych.
Potrzebujesz film reklamowy lub film promocyjny w branży medycznej, a może beauty?. Masz firmę produkcyjną?. Przygotujemy zespół specjalistów, który podoła powierzonemu wyzwaniu. Nie masz wielkiego budżetu?. Nic nie szkodzi. Nawet przy mniejszych kosztach udawało się nam tworzyć wyjątkowe produkcje.
Nie ważne, w jakiej branży działasz – my wiemy, jak tworzyć filmy, które zapadają w pamięci i pozyskują nowych klientów.
Cena filmu reklamowego może kosztować od 900zł do nawet 18000zł. Koszt filmu reklamowego w Krakowie jest uzależniony od wielu czynników takich jak:
Ceny prostych filmów minutowych rozpoczynają się od 900zł za film instruktażowy 60-sekundowy na przykład konfiguracji urządzenia/produktu do 15000zł wzwyż za filmy kilkuminutowe promujące firmę z użyciem znanego lektora (od 700zł do 3000zł za film w zależności od długości czytanego tekstu), skomplikowanych grafik, ujęć z powietrza, kilkudniowego planu zdjęciowego i wersji językowych. Jednoznaczna odpowiedź na konkretną cenę nie jest prosta, ponieważ każda realizacja ma inne wymagania i określone cele.
Długość filmu reklamowego zależy od wielu czynników, takich jak platforma, na której będzie emitowany, cel kampanii reklamowej, targetowa grupa odbiorców oraz rodzaj produktu lub usługi. Jednak ogólnie rzecz biorąc większość filmów reklamowych trwa od 15 do 60 sekund. To jest zazwyczaj wystarczający czas, aby przekazać kluczowe przesłanie i zainteresować widza. Na przykład reklama podczas wydarzeń sportowych czy filmów kinowych, może trwać do 2 minut lub dłużej. Ostateczna długość powinna być dostosowana do potrzeb kampanii i preferencji docelowej grupy odbiorców.
Dobry film reklamowy powinien posiadać szereg cech, które przyciągną uwagę widza, skutecznie przekroczą jego barierę uwagi i zainspirują do podjęcia pożądanej akcji. Oto kilka kluczowych cech, jakie powinien posiadać dobry film reklamowy:
Pamiętaj, że skuteczność filmu reklamowego może być również mierzona poprzez analizę danych, takich jak wskaźniki oglądalności, interakcji czy konwersji.
Dla Klastra Medsilesia wykonywaliśmy 5 filmów reklamowych i promocyjnych. Trzy filmy od 2 do 6 minut. Każdy skierowany do konkretnego klienta. Wykonaliśmy również dwa spoty reklamowe od 30 do 60 sekund z zebranego wcześniej materiału filmowego. Na realizację składały się wersje językowe z lektorem polskim i angielskim, animowane infografiki i 5-dniowe zbieranie materiałów filmowych w siedzibach firm. Realizacja od początku prac do finalnego rezultatu trwała nieco ponad dwa miesiące i kosztowała 18000zł netto.
Przykładowy film instruktażowy, który trwa 60 sekund, został wykonany w siedzibie klienta z naszym studyjnym oświetleniem, dodatkami na planie i w polskiej wersji językowej wykonaliśmy w cenie 900zł netto. Da się tanio uzyskać zamierzony rezultat?. Oczywiście, że tak! Były to 4 godziny zdjęciowe i nieskomplikowany montaż z dostarczonym przez markę Husar animowanym logo początkowym i końcowym. Celem filmu było zaprezentowanie metody połączenia pilota z wyciągarką.
Dla marki Nails & More wykonaliśmy film, który zarówno jest filmem reklamowym jak i filmem promocyjnym. Przy odpowiednim scenariuszu i stworzonych ujęciach oczywiście taki rezultat da się osiągnąć przy długości filmu 3 minut. Na film składał się jeden dzień zdjęciowy, licencja na muzykę, animowane logo. Koszt takiego filmu to 3500zł netto.
Relacje z konferencji, czy gali są bardzo różne. Cena filmu realizowanego w takim przypadku wycenia się na 1200zł do 6000zł w górę w zależności od skomplikowania filmu. Najlepszym przykładem jest film, który wykonaliśmy dla Innowatora Śląska. Na realizację składało się przedstawienie nagrodzonych laureatów w ich siedzibach. Wykonanie 60-sekundowych filmów prezentujących ich nagrodzony produkt i relację z gali wręczenia nagród. Cena za animowanie grafik, 4 dni zdjęciowe i 4-godzinna relacja z gali to koszt 6000zł netto.